Brak obrotów przy odpalaniu po zmianie świec.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Majonez69
    Classic
    • 2017
    • 1
    • Octavia II (1Z3)
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    Brak obrotów przy odpalaniu po zmianie świec.

    Zamieszczone przez Agamek12
    Zamieszczone przez 4tech
    To kiedy masz imieniny lub urodziny :?:

    :hehe
    Chcesz mi coś dać? :szeroki_usmiech
    Jutro kupię sobie w jakimś markecie...
    Jakiś czas temu kupiłem w Castoramie nasadki spline niby YATO, z trzech z nich zostały mi tylko same gniazda do nasadki :lol: Od tego momentu kupuje już tylko i wyłącznie nasadki udarowe ;-)
    porada: kupić raz a porządne
  • Majonez69
    Classic
    • 2014
    • 34

    #2
    Brak obrotów przy odpalaniu po zmianie świec.

    Panowie ratunku, zanim mi nerwy puszczą.

    Dwa tygodnie temu montowałem alarm i przewód dolotu powietrza do przepustnicy. Były też wymieniane świece, bo mi jedna padła. Od tamtej pory auto nie potrafiło odpalić rano. Obroty spadały, silnik się dusił i gasł bez przygazowania. Pojechałem do warsztatu, zrobili mi adaptację przepustnicy, wyczyścili ją i zresetowali ustawienia.W efekcie silnik co prawda odpala, ale w temperaturze powyżej 4 stopni odpala i obroty nie wchodzą powyżej 900 - ssanie się nie włącza, a poniżej 4 stopni, obroty najpierw spadają, silnik sie krztusi i dopiero wzrastają do 900 (ssanie dalej się nie włącza). Zużycie paliwa wg spalania chwilowego wygląda jakby ssanie było włączone. Wcześniej jak pamiętam potrafiły wejść nawet na 1400 i stopniowo opadać. Ponadto dzisiaj zauważyłem, że jak włączam ogrzewanie tylnej szyby, to przygasają mi reflektory i deska rozdzielcza. Normalnie obroty powinny podskoczyć do około 900-1000, a tak się nie dzieje. Zmienia się tylko (wzrasta) ilość zużywanego paliwa na wyświetlaczu (spalanie chwilowe). Komputer pokazuje błędy EGR, ale check engine się nie zapala.

    Czy ktoś ma jakąś koncepcję, jak ugryźć ten temat?

    Komentarz

    • 4tech
      RS
      • 2008
      • 4199
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Zamieszczone przez Majonez69
      Dwa tygodnie temu montowałem alarm i przewód dolotu powietrza do przepustnicy
      1. Alarm z odcięciem zapłonu?
      2. Jaki przewód dolotu powietrza - przewód elektryczny do przepustnicy, czy wężyk zwany przewodem powietrznym?
      O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
      Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
      Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

      Komentarz

      • Majonez69
        Classic
        • 2014
        • 34

        #4
        Bez odcięcia. Taka rura z dwiema koncówkami. Duża i mała do przepustnicy.

        Komentarz

        • Silak
          Drive
          • 2014
          • 83

          #5
          Jakiej firmy świece?

          Jakie pokazuje parametry temperatury cieczy? Bo może padł czujniki temperatur jeśli nie ma ssania.

          Komentarz

          • Majonez69
            Classic
            • 2014
            • 34

            #6
            Z innej beczki, czy przepływomierz może mieć wpływ na w.w. objawy?

            Komentarz

            Pracuję...